سایت بزرگ آموزشی تفریحی

حاج منصور

توصیف درد لگن

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ب.ظ

توصیف درد لگن

درد سینه در قسمت های پایین تر از بند ناف احساس می شود. این درد ممکن است ناگهانی و شدید باشد، یا ممکن است خفیف باشد و چند ماه طول بکشد. جابجایی لگن ممکن است با آسیب عصبی و از دست دادن مقدار زیادی از خون و همچنین لخته های خون بزرگ همراه باشد. این لخته های خون می تواند اعصاب را تضعیف کند و باعث درد لگن شود.
علت درد لگن

کیست تخمدان - کیسه مایع است که در داخل تخمدان تشکیل می شود، باعث ایجاد درد لگن در هنگام پاره شدن یا پیچ شدن می شود. بیماری های التهابی لگن حاد - عفونت باکتریایی در رحم، لوله رحمی یا تخمدان ها، که اغلب ناشی از عفونت های کلامیدیا یا Gonorrhoeae می باشد و باید بلافاصله با آنتی بیوتیک ها درمان شوند. آپاندیسیت - این ناراحتی ناشی از تورم دردناک آپاندیس آپاندیس (یک انگشت وابسته به روده بزرگ) است که معمولا باعث درد شدید در شکم پایین و راست (معده) می شود. پریتونیت التهاب غشاء صفاق (یک بافت غشای نازک که داخل شکم قرار می گیرد) باعث درد و درد شکمی به تدریج شدید تر می شود و باید بلافاصله درمان شود. عفونت های دستگاه ادراری - در این مورد، احتمالا احساس درد و سوزش در ادرار می کنید، و همچنین ممکن است ادرار بیشتری برای عبور ادرار داشته باشید. یبوست یا اسپاسم روده - این اختلال ممکن است ناشی از تغییرات غذایی، داروها، سندرم روده تحریک پذیر و در موارد نادر ناشی از انسداد روده باشد.
علت درد لگن چپ

اگر درد لگن شما 6 ماه یا بیشتر طول بکشد، آن را به عنوان درد مزمن لگن شناخته شده است، آیا درد مداوم است یا به طور مکرر قطع شده است. درد مزمن لگن اغلب شدیدتر از درد در دوره قاعدگی است و طول می کشد. این نوع درد باعث ایجاد یک فرد در هر شش زن می شود.
علل درد لگن در مردان

درد لگن در مردان همیشه به علت پروستاتیت نیست و درد لگن معمولا در مردان منجر به عضلانی می شود. درد که مردان در کف لگن احساس می کنند می توانند علل مختلفی داشته باشند، یکی از این ها توسعه التهاب یا عفونت غده پروستات است که پروستاتیت نامیده می شود. گاهی اوقات درد لگن در مردان مزمن است و بیمار از این درد و ناراحتی برای چند ماه و حتی سالها رنج می برد. اغلب این درد مزمن در لگن رخ می دهد زمانی که در آزمایشات التهاب یا عفونت در غده پروستات وجود ندارد. نمیتونه باشه
درمان درد سنتی از لگن

تحقیقات نشان داده اند که طب سوزنی می تواند تا حدودی به بهبود درد آرتریت کمک کند. در سایر مطالعات انجام شده در سال 2013، محققان نتیجه گرفتند که این درمان باعث بهبود درد و گرفتگی در افراد مبتلا به فیبرومیالژیا خواهد شد. بنابراین اگر شما با سوزن مخالف نیستید، می توانید به یک متخصص برای این درمان مراجعه کنید، فقط به خاطر داشته باشید که باید در مورد ارجاع بعدی در صورت بروز پیگیری، پیگیری کنید. افرادی که از درد کمر درد رنج می برند می توانند به یکی مراجعه کنند. طب سوزنی درد شما را کاهش می دهد. در روش طب سوزنی، سوزن های بسیار باریک (موهای باریک) در قسمت های مختلف بدن قرار می گیرند و بدن را تحریک می کنند تا انواع درد مانند دندان درد، درد عضلات، درد قاعدگی و درد آرتریت را کاهش دهد.
علل درد لگن در زنان

شایعترین علل درد مزمن لگن اندومتریوز (ضخیم شدن دیوار رحم) است. التهاب مزمن لگن نوعی عفونت باکتریایی در رحم، رحم یا تخمدانها است که اغلب ناشی از کلامیدیا یا گونوره است و باید بلافاصله با آنتیبیوتیک درمان شود. برای قرار دادن سندرم روده تحریک پذیر یک عارضه بسیار معمول و طولانی مدت در دستگاه گوارش است که می تواند باعث گرفتگی معده، التهاب، اسهال و یبوست شود.

  • منصور تنهایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی